Translate

sobota, 12. apríla 2014

Pre Gabby a Kaylee

Ahojte,
za "veľkou mlákou" (v USA) mám moju milú sesternicu,ktorá má dve krásne dievčatká, keď sa narodila mladšia Kaylee, ušila som jej bábiku Kvetinku a staršia Gabby po nej túžila skoro tri roky a len nedávno sa dočkala. Moji rodičia boli u nich nedávno na návšteve a tak im odovzdali darčeky, ktoré som šila presne podľa zadania - bábika s lupienkami vo farbe dúhy, lebo Gabby miluje všetko,čo je spojené s dúhou a pre Kaylee som ušila sloníka s aplikáciou Minnie, lebo tá zas miluje ju :o)
Dievčatká s hračkami spávajú a nepustia ich z ruky, to je pre mňa obrovská radosť.
PS : bábika je ušitá z minky látky, je nádherne mäkkučká a je to láska na prvý dotyk.
Krásne jarné dni!
Zuzana






5 komentárov:

  1. Zuzanka tvoje hracky su jednoduche totalne dokonale a prekrasne... a byt na ich mieste, tiez by som ich nepustila z ruky a tu minky dvojnasobne ňuňu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jaaaj tak tie su dokonale Zuzka si sikovnaaa

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak to je úplně profesionální, nádherné. A šití z minky není nic jednoduchého. Obdivně tleskám.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár