Translate

pondelok, 14. apríla 2014

Čo som ešte šila?!

Skoro som zabudla, že som ušila moju prvnú peňaženku (ak nerátam moje rámikové :o), samozrejme som šila podľa návodu Bellet, ale keďže som sa sekla v počtoch, musela som kompletne prerobiť strih aj postup, je to prvý prototyp a už som vychytala "muchy" a nabudúce vyztužím viac harmoniku na bokoch aj priehradky. Dúfam, že ďalšiu ušijem v blízkej dobe, lebo na túto prvú som sa chystala "len" tri roky :o)
Posledné týždne mám obrovskú radosť z jarnej záhrady a snažím sa aj mojim chlapcom vštepiť lásku ku kvetom a zdá sa, že sa mi to darí. Vilko mi každý deň hovorí, že nechce ísť na prechádzku, ale len na záhradu,pozerať na naše kvietky, je to také milé.



8 komentárov:

  1. Zuzka, peňaženka je super a do záhradky sa aj ja veľmi teším...hlavne na slniečko, už sa neviem dočkať a verím tomu, že aj tie naše deťúrence. A tuším ti doma rastie "malý záhradník" :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Penazenka sa ti podarila, je krasna. A maly zahradnicek rozkosny-co sa v mladosti naucis....:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. peňaženka je suprová, a muchy sa časom vychytajú všade chi... a Viluško je podarený :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. krásna je peňaženôčka - a záhradkár je rozkošný :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Peňaženka je dokonalá :-) a veru takého pomocníka by som si k svojím kvetinkám vedela predstaviť :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Liebe Zuzana, deine Geldbörse ist so wunder-wunderschön! Elegant, zart, modern! Und auch noch mit echtem Leder kombiniert! Du hast einen sehr guten Geschmack und so viel Talent! Und einen fleißigen Helfer im Garten ;)
    Liebe Grüße,
    Kinga

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Pan zahradník je velký šikulka a ty jsi druhý - tak krásnou peněženku jsem snad ještě neviděla. Milá, veselá a propracovaná - zkrátka kdo umí, ten umí a kdo neumí, ten...obdivuje ;-).
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Blogging is the new poetry. I find it wonderful and amazing in many ways.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár