Translate

piatok, 3. januára 2014

Ešte 2013

Na blogu som môj rok 2013 ešte neukončila :o) Nestihla som ako tradične pridať posledné správy z decembra, ktorý bol ako každý rok veľmi akčný a kreatívny.
Mala som veľa plánov čo všetko stihnem ušiť do Vianoc, ale žiaľ, nevyšlo to, takže opäť až o rok.
Objavila som obchod s krásnymi látkami a galantériou, Bubulákovci organizovali kreatívnu súťaž, tak som si povedala, že prišiel čas a tak som vytiahla zo šuplíka dva roky rozpracovaného medvedíka a zapojila som sa do súťaže, ktorú som aj vyhrala a tak som si mohla vybrať pár látok z ich ponuky.


Ušila som pre dvoch drobcov - bračeka sestričku šatky 


 Podarilo sa mi tiež zohnať krásny biely veniec, ktorý som trochu dozdobila mojim starým sobom a svetielkami a bola som výsledkom nadšená
Tak a nabudúce niečo z našich Vianoc, všetkým želám krásny rok 2014 plný kreatívnych dní
Zuzana

5 komentárov:

  1. Nádherné věcičky, hlavně ten medvídek!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zuzi, nádherný medvídek - gratuluju kvýhře, pak se nezapomeň pochlubit (mimochodem, hned jsem do obchůdku nakoukla, moc pěknýýýýýýý:))

    No, ale sobíci, ....jsou rozkošní♥ to jsou ty z Tildy?

    A samo krásný Nový rok!!! Pavlína

    OdpovedaťOdstrániť
  3. So lovely! :)
    Greetings from Finland!
    Hugs, Ulla

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Usmívám se a asi ještě dlouho budu. To je tak miloučké a krásné! Jdu prozkoumat ten obchůdek. ;-)
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár