Translate

utorok, 12. novembra 2013

Quiltovanie, setík a iné...

Minule som vám nestihla napísať o mojom prvom quiltovacom pokuse. Od Ivanky / Bellet mám naštudovanú teóriu quiltovania, podľa jej perfektného videa som sa pokúsila quiltovať, vyzbrojená quiltovacou pätkou, podrobnými inšturkciami som si sadla k stroju s pripravenym sendvičom /látka-vatelín-látka/, no a hneď v prvom riadku mojej quiltovacej písanky som zistila, že to vôbec nie je taká sranda ako to vyzerá. Ono je to totiž pekelne náročné vychytať nastavenie napätia hornej nite, silu "dupnutia" na pedál a popritom kreslenia ihlou, no teda, už som pochopila, že ma čakajú ešte hodiny a dni za šijacím strojom, kým sa odhodlám prešiť na stroji niečo väčšie než kapucňa na zavinovačke, ktorú som mimochodom párala asi tri krát, kým som sa dopracovala k výslednému  ako- tak schopnému prešitiu. No tak posúďte sami.
Radšej najskôr fotky setíku pre malého Huga, aby vás hneď neodradil pohľad na prečudesné vzory, tvary :o)


A toto je môj úbohý pokus o quiltovanie. Stehy boli raz ako kone a raz ako blšky :o)


A na koniec pár fotiek z prvých narodenín nášho milučkého Igorka. Je to naše najšikovnejšie slniečko, deň pred narodeninami začal úplne samostatne chodiť, dnes už behá ako strela. PS: Tričko som mu ozdobila aplikáciou vtáčika.


 A moji chlapci ruka v ruke



8 komentárov:

  1. Zuzík ty si veľký talent a quiltovanie budeš mať raz dva natrénované, o tom nepochybujem. Chalpci sú zlatučkí a vidím, že majú radi tiež pyžamové párty :) Cez víkend by tiež boli decká celý deň v pyžamách :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zuzi, chlapci sú rozkošní! :) Setík som ti už chválila, teraz chcem hlavne poďakovať, že si ukázala to quiltovanie. Všetci všade ukazujú dokonalé vzory, tak je veľmi povzbudivé vidieť, že nie som sama, komu to nejde hneď od začiatku :) Ale súhlasím s Renatou, ty to veľmi rýchlo zdokonalíš :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zuzi máš talent, nádherne urobené obdivujem ťa, lebo viem čo to je keď sa nedarí v šití a musím párať a ja som strašný nervák ,nedajbože , aby sa nedarilo :DD chlapci sú rozkošní a veľmi sa mi páčia tie svieže kombinácie na všetkých tvojich aplikáciách .P:S:kávovar sme nakoniec kúpili cez MALL, kde boli na neho recenzie a nikto sa tam nesťažoval na tú páku.. robí skvelú kávu...tak ešte raz ďakujem za radu! E.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zuzi v prvom rade musím pochváliť nový face blogu! :-) Sovička je neskutočne krásna ! :-) No a čo sa týka tej zavinovačky, je perfektná!...asi si prídem pre rady :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. :DDDD, takže nie som sama, kto sa chce svojou prácou podobať skúseným quiltárkam. Ono chce to fakt veľa hodín za strojom a skúšať a skúšať...Ale raz to dáme Zuzi, určite :D. Veď keď vidím, koľko krásnych vankúšov či prehozov ožije po prequiltovaní, aj ja také chceeeem. Raz, snáď...Máš krásnu rodinku, tak veľa zdravia všetkým...Pekný večer! Natália

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Zuzanko, krása ..... setík pro Huga je nádherný, moc se mi líbí i nový vzhled tvého blogu ...... malému oslavenci všechno nejlepší !!!!! Marki

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ten setík je fakt nádherný ... a tá trojka na konci :) dokonalá :) .. a tiež sa mi páči, ako Ti to tu zozelenelo ;) - a som rada, ze som clanok nasla, lebo pre moje zahranicne flakacky som to skoro presvihla, to by mi bolo luto - ti Tvoji traja musketieri fakt stoja za to :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. je to úžasné a môžem sa spýtať, aké máš na to stroje? Som laik, ale raz sa na to určite dám .-) Pozerám po šijacích strojoch, ale netuším, aký si vybrať

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár