Translate

nedeľa, 10. novembra 2013

Ooo môj blog!

Veľmi ho zanedbávam - myslím môj blog!
Asi to vyzerá, že netvorím, ale opak je pravdou.Stále niečo tvorím, šijem,  učím sa nové veci.
Tu je malý prehľad toho, čo som vytvorila, čo sa podarilo a naopak nepodarilo.

Na svet prišla mini žirafka, pribudla do zbierky jednej rodinke, v ktorej už dve žirafky vlastnia rodičia malého Adamka, tentokrát som ušila asi o 20% menšiu, aby bolo vidieť, že táto patrí malému chlapčiatku.

V septembri sa mi podarilo vyhrať súťaž s Lyllufabrics a za výhru som získala tieto krásne látky

Ušila som niekoľko šatiek/nákrčníkov pre deti 




Ušila som anjelika

 Dlho som túžila po vlastnom logu, veľmi sa mi páčila sovička, ktorú som našla u šikovnej Cecilky, ktorá tvorí grafiku pre deti, potom ma napadlo, že chcelo by to niečo čo mi je blízke a tak k sovičke pribudol šijací stroj. Z výsledkom som nadmieru spokojná a z krásneho loga sa teším ako malá.








5 komentárov:

  1. Ahoj Zuzka, nikto nepochybuje, že pracuješ ako včelička, aj keď blog ide teraz bokom. Krásne vecičky si ušila a logo je úžasné, bezkonkurenčne najkrajšie aké som kedy videla ;). Pekný večer! Natália

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zo zanedbávania blogu si nič nerob, ja toho ani moc netvorím a tiež sa u mňa na blogu nič nedeje. Akurát čo deti vyzdraveli som trochu pričuchla k tvoreniu :) Vybrala si pekné látky a máš rozkošné logo, presne v tvojich obľúbených farbách.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj Zuzuľka, tuším sme mali včera rovnaké myšlienky.....to bolo asi aj tým, že sme spolu telefonovali........ja jednoducho nechápem, ako vôbec niečo dokážeš ešte aj vytvoriť pri troch malých huncútoch.....všetúčko je nádherné a tá zavinka, tá je najsam najkrajšia.....normálne človek pri pohľade na ňu dostáva chuť na malé bábätko......pá Z.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zuzi, všetko je krásne, ako vždy :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár