Translate

piatok, 13. septembra 2013

Súťažím...

Ahojte, nedávno som objavila nový eshop s látkami. Majiteľka eshopu vyhlásila súťaž o najkrajší šitý výtvor a tak som sa zapojila. Momentálne som s mojou bábikou

 na druhom mieste a ak sa vám bábika páči, stačí, ak jej dáte "LIKE" na Facebooku TU
Ďakujem za každý váš "lajk"

4 komentáre:

  1. Liebe Zuzana,
    deine Puppe sieht super schön aus! ♥ Viel Erfolg für den Wettbewerb!!!
    Ganz liebe Grüße
    Biene

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Oh, ist die Puppe Süß!!!! Du hast ja Zauberhände ;)
    Susanna, ich drücke Dir die Daumen!
    Liebe Grüße,
    Kinga

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Wie ich sehe bist du ganz weit vorne!!!! Juhuuu!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. úžasná je, jsi nesmírně šikovná! Posílám podzimní pozdrav ;-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár