Translate

sobota, 7. septembra 2013

Látky...

Minulý týždeň mi prišiel balík z USA s nádhernými novými látkami, ako tradične objednávala som najmä kúsky od Michaela Millera, trpím doslova závislosťou na jeho látkach, pribudli mi do mojej zbierky aj nové odtiene minky látok a tiež som si kúpila u Danielky v Poprade nádherné látky s hviezdičkami.
Môj Viliamko miluje prehrabovanie sa v mojich látkach a tento raz sa vybláznil behaním popod ne.
Akútne potrebujem vitrínu alebo skriňu na látky!!!




7 komentárov:

  1. Holt niekto má slabosť na starinky, niekto na látky. V oboch prípadoch je však dobré mať dostatočne veľký priestor :))) Som zvedavá čo nové z nich pošiješ. Krásny víkend prajem tebe aj rodinke. Renata

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jeeej, tíško závidím tento nákup....aj ja chceeeeeeem:-).
    Zuzi a ty perieš aj zahraničné látky? Ja sa priznám, že nie, len naparujem....?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Heli, len mi treba ešte dokúpiť vrece voľného času na šitie :o)
      Ano, periem všetky látky, lebo ktovie čím sú napustené tie látky pri odchode z fabriky, šijem veľa pre deti, tak chcem mať istotu, že je všetko v poriadku. Periem, ale nedávam žiadnu aviváž.

      Odstrániť
  3. Zuzanka no to poznam to prehrabovanie sa a ja penim chi ja nedovolim chi... no su prekrasne chi a nazivo su este krajsie... :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc hezký :-) A máte pěkný sušák, hodně se tam toho vejde.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. No neviem či by Ti na tom sušiaku niečo ostalo ak by som šla okolo,....

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár