Translate

pondelok, 26. augusta 2013

Lenivá

Ahojte, posledné týždne doslova trpím lenivosťou, okrem ťukania do klávesnice sa mi nechce vôbec nič, ale keď raz niečo sľúbim, snažím sa dodržať a tak som dokončila veci, ktoré som mala v notese označené načerveno. Taška pre Danteho a peňaženka pre neskutočne trpezlivú Mišku.






3 komentáre:

  1. Zuzka, peňaženka je nádherná, vždy obdivujem tie tvoje pekné rámiky:-), taška tiež perfiš a tie fotky! Mi nehovor, že to je u vás na zahrade, lebo sadám do auta a idem k tebe na tú kávičku:-))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Heli, ďakujem, veľmi sa teším, že sa ti peňaženky tak páčia.
      Je to u nás na záhrade, minule ma napadlo, že nebudem stále fotiť len v interiéry, predsa len, von je lepšie svetlo.
      Moja milá, beriem ťa za slovo a na tú kávu dúfam naozaj prídeš!!!

      Odstrániť
  2. Takový rámeček jsem ještě neviděla. Moc hezký i ta taška.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár