Translate

pondelok, 1. júla 2013

Stretnutie bloggeriek

Minulú stredu sme zorganizovali v Košiciach malé, milé stretnutie bloggeriek - Katka ,ZuzkaMarta a ja.
 Bolo nám krásne, vypli sme od bežných povinností, pokecali o rodine a samozrejme o látkach, šití, strojoch atď. Snáď sa nám skoro podarí zorganizovať ďalšie.
A malý oznam pre všetkých, ktorý ako ja na poslednú chvíľu zaregistrovali, že zajtrajším dňom zaniká Google Reader. Vďaka Renátke a jej poučnému článku som si aktivovala pre istotu Feedly aj Bloglovin, aby som mohla naďalej vychutnávať rannú šálku kávy s mojimi obľúbenými blogmi.



7 komentárov:

  1. juuuuj, ako dobre sa na to pozerá :) bolo SUPEEEER, len pre mňa krátko :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hovorím to, kade chodím: musíme si to zopakovať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. cmuk - tesiiiimmm na dalsie a na dlhsie chi :D
    Katuska keby sme to stihli este kym budes vladat kym sa malinka narodi, tak to by bolo uplne ze supeeerrrr :D

    krasne bolo dievcata a vsetkym vam krasne dakujem za vsetko :D chi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vidím to na ten víkend v Tatrách :)))

      Odstrániť
  4. Zuzik, vidím, že ste si to patrične užili. To je úplne iný zážitok stretnúť sa takto naživo ako si písať, že?

    OdpovedaťOdstrániť
  5. jeeej, tak toto vám v dobrom závidím:-).....treba takéto milé akcie organizovať častejšie. paaaa

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Zuzka no mali ste sa určite super!!!aj mna by take stretko potešilo!ozaj už si skušala tu bábiku ušit?maj sa krasne ada

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár