Translate

pondelok, 15. júla 2013

Deťom...

Posledné dva týždne neviem odkiaľ kam, snažím sa ušiť všetko, čo mi v notese svieti na červeno a tak som v strese, ale takom príjemnom - pracovnom.
Žiaľ vždy keď si naplánujem, že to alebo ono došijem o deň-dva, skončí to tak, že mi jeden z mojich chlapcov začne teplotovať, Igorko od soboty večera má teploty a dnes spí konečne dlhšie ako pol hodinu - hurááá. Asi viete aké je to mať doma nervózne, nevyspaté dieťatko. Navyše pred pár dňami sa prvý krát postavil a odvtedy nechce robiť nič iné a tak máme sa sebou aj zopár pádov.
A teraz k šitu, tu sú moje výtvory za posledné dni - obojstranná vložka do kočíka pre malú slečnu Sašku, tričko pre malého milovníka autobusov a z časti tiež môj výtvor - Igorko :o)











6 komentárov:

  1. Zuzanko tys pilnější než včelička! Sedačky jsou DOKONALÉ a motýlek je prostě božííííí....
    Ajka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zuzka vlozka do kocika je super, aj vcielka je uzasna, no najviac sa ti podaril ten modrooky usmiaty chlapcek:-).Michaela.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zuzi, všetko je krásne, ale Igorko najkrajší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zuzka, tak všetko je krásne, ale nehnevaj sa na mňa, Igorko vyhráva na plnej čiare, krásny usmiaty chlapček:-)...aspoň vidím, kde dobíjaš energiu na to šitie:-))))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Opravdu krásné výtvory, ty vložky do kočárku nemají chybu, jsi moc šikovná, stejně jako malý frajer na fotce ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pekný deň Zuzka, šijete nádherné vecičky.
    V poslednej dobe zháňam poťah do kočíka pre nášho chlapčeka a veľmi ma oslovil ten Váš bodkovaný so sovičkou. Bolo by možné si daný poťah u Vás zakúpiť? Ak áno, aká by bola jeho cena? Máme športový kočík britax b motion hnedý. Prosím Vás o spätnú väzbu. Vopred ďakujem a prajem pekný zvyšok dňa. S pozdravom, Andrea

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár