Translate

sobota, 6. júla 2013

Bábika pre Nellinku

Už je to dávno, čo som šila bábiku pre moje krstniatko. Kamoška ma poprosila ušiť podobnú pre jej dcérku, dala mi voľnú ruku pri výbere látok a ja som sa vybláznila s krásnymi látkami. Upravila som si strih, lebo hlavička pri prvej bábike sa mi nepáčila. Táto je hlavička sa vydarila, pri mojej prvej bábike vyzerala ako "televízor".
Stále mám veľkú a neutíchajúcu radosť z môjho skvelého šijacieho stroja, vyskúšala som so sestrou všetky stehy a tak sa namotala, že si taký istý stroj už objednala aj ona :o)
Veľmi som sa potešila, že konečne môžem vyšiť meno aj na stroji, na spodničku som vyšila meno šťastnej majiteľky.
Môjmu Igorkovi sa bábika tak páčila, že sa nahlas smial :o)
Krásny víkend
Zuzana






4 komentáre:

  1. Zuzi, už som ju obdivovala a chválila na FB, ale neodolám, musím znovu. Je úplne dokonalá, vypiplaná, keby som bola malé dievčatko, ktoré ju dostane, tak sa asi šťastím zbláznim :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zuzka, máš môj obdiv! Ja sa chystám na šitie bábiky rok, ale neviem, či sa niekedy odhodlám. Tvoja je nádherná a výberom látok si ju urobila úplne inou aké vidieť na internete,jedinečnou a veľmi peknou. Tiež si myslím, že urobí veľa radosti.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Fakt nádherná panenka.
    A to děťátko je kouzelné :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Bábika je krásna, ale SOI by ju zakázala predávať pre také malé deti, má priš veľa drobučkých súčastí, ktorými by sa dieťatko mohlo pridusiť. Detské pršteky nekonečne trpezlivo rozoberajú práve tie drobné časti.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár