Translate

štvrtok, 6. júna 2013

Taška s Dr.Plyšákovou

Pred pár dňami oslavovala piate narodeniny Klárka - moje krstniatko.
Je z nej už veľká slečna, dala som jej na výber, či jej mám kúpiť bábiku alebo ušiť tašku, rozhodla sa pre tašku a keďže miluje rozprávku Doktora Plyšáková, dala som sa do kreslenia, strihania, lepenia a neviem čoho ešte, aby som jej vykúzlila dokonalú aplikáciu. Bola to riadna fuška, ani nechcem počítať koľko hodín mi trvala príprava a našívanie aplikácie, ale výsledok stojí zato. Klárka sa veľmi tešila a to je hlavné.





17 komentárov:

  1. Jeeej, ta je naadherna! Supeeer! Taku rozpravku vobec nepoznam, mam trochu vacsiu slecnu. Ale i mne by sa taka taka pacila:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som tiež videla len kúsok z rozprávky, je to veľmi milá rozprávka, chodí momentálne na Disney Channel.
      A ďakujem veľmi pekne :o)

      Odstrániť
  2. oh wie wundervoll Zuzana!!! Hast du wieder ganz ganz schön gemacht!
    Liebe Grüße
    Biene

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vielen Dank liebe Biene, ich nähe sehr sehr gern fuer Kinder.
      Das kennst du ja auch :o)

      Odstrániť
  3. Zuzanka ta aplikacia ju uplne perfektna, ty si proste na ne macher... moja som coraz viacej presvedcena, ze sitie nezavisi vobec od stroja chi ale od cloveka a neviem si predstavit co to za uplne dokonalosti poton dokazes, ked uz teraz to mas uplne dokonale :D prekrasne :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zuzi, máš určite pravdu, keď človek dobre pozná svoj stroj, príde na také zlepšováky, ktoré sa nepíšu v žiadnom návode :o)
      Asi si vieš predstaviť, ako sa teším na nový stroj - ako dieťa na Vianoce!!!

      Odstrániť
  4. How cute is that!!!! The application is sensational! You inspired me! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Zuzi, fakt klobúk dolu, ako si to všetko do detailov prepracovala! Taška vyzerá dokonale! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Katka, no bolo to fakt náročné, ale stálo to zato. Ja som aplikácie obdivovala na detských tričkách už roky a som rada, že si viem spraviť aj vlastné.
      PS: Neviem sa dočkať novej mašinky :o)

      Odstrániť
  6. Jéé, Zuzi, dr.Plyšákovou neznám, ale moc-moc krásné aplikace!!!
    Páni,to muselo být radosti:o)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. dear zuzana
    your crafts are sooooo lovely!!! I love all of them and the colours you use and the fabrics you use! Everything is so cheerful and happy in here. Congratulations!!!!
    A big hug and thank you so much for the kind words you always leave on my blog. They mean so much to me!

    hugs federica

    OdpovedaťOdstrániť
  8. kráááásna, úžasne vecičky vyrábate!:)
    len tak ďalej ;)
    s pozdravom www.kreativita.info

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Zuzi, to si ešte prešívala ručne? och ja nieosm kamarát s ihlou :-) ale aspoň si ma namotivovala :-) Chystám sa na jednu deku, tak verím, že aspoň ako tak výjde :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lydka, celá aplikácia je šitá na stroji, nie ručne. Takže sa môžeš smelo pustiť do toho.

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár