Translate

pondelok, 17. júna 2013

Nová mašinka

Ešte pred troma týždňami som bola nadmieru spokojná s mojim jednoduchým šijacím strojom, ktorý som si kúpila pod stromček takmer pred štyrmi rokmi. Pri poslednej návšteve u kamošky Zuzky som si vyskúšala jej elektronický šijací stroj Brother a skoro som odpadla, aký je úžasný, nasledovali tri noci bez spánku a potom som sa rozhodla, že chcem nový stroj aj ja. Rozhodla som sa pre Janome 607 TXL a kúpila som ho u milej zlatej Katky, ktorá bude stroje Janome a Texi čoskoro predávať.
S mojou "krasotinkou" Janome sa ešte len zoznamujeme, ale už teraz je isté, že budeme nerozlučné priateľky  :o)




7 komentárov:

  1. Zuzi to je paradna masina, to uz hadam sije aj samo. Aj by som sa bala, ze mi prsty presije:) s mojou spomalenou "babickou" masinkou sme uz zohrate:) To som zvedava co prve usijes s novou Janome.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zuzanka je uzastny - chi :D tesim sa na ukazku :D a to uz nemam na Teba ziadnu sancu, chi, lebo to uz bude tvoje ze nieze dokonale, ale super ultra bomba najdokonalejsie :D chi :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak to je super kamo3 :) Nech Ti dobre a dlho slúži !!!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj Zuzi, tak som tu opäť:-) Dala som sa na to a založila si nový blog, helkaj.blogspot.sk
    Krásny dnííííík

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj Zuzka) jááááj tie prebdené noci))poznáme)) Prajem Ti nech Ti nový nádherný strojík šlape na jednotku a nech sa Ti šije jedna radosť..nech čo najviac pekného vytvoríš))Super,že máš aj stolček to určite oceníš!Inak fakt je fešák a cievkovník ani nehovorím!
    Ps: a nech Ti nadšenie dlho vydrží,ja mám Pfaff už nejaký čas a vždy je to úžasný pocit,hlavne keď sa k nemu dostanem)Zuzi pozdravujem♥srdečneee!Mia

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Gratuliere zu deiner neuen Nähmaschine!!! Sie ist sicher toll - habe mich fast für eine Janome entschieden - , und das Nähen macht noch mehr Freude :)
    Viel Spaß mit der neuen Nähmaschine!!!!
    :))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nech to krásne šije, závidím bez okolkov celkom nahlas a aj sa k tomu priznávam. To bude lahoda šitie.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár