Translate

pondelok, 27. mája 2013

Taška pre škôlkárku

Po dlhšom čase som opäť šila tašku pre škôlkárku, prišla som nato, že ma strašne baví šiť pre deti, nakoľko môžem popustiť uzdu fantázii a vytvárať pestrofarebné aplikácie, ktoré ma neuveriteľne bavia.
Včera som si objednala ďalšiu paletu krásnych látok od Michaela Millera priamo z USA, už len počkať do jesene, kým mi ich moja milá teta privezie. Júúúj, už teraz sa neviem dočkať.




Pridávam sem aj fotku čiapky z predchádzajúceho príspevku, aby ste videli ako dopadol šilt po vypraní :o(

Dlhý čas som túžila po nových závesoch, ktorými som sa inšpirovala u milej Sovičky .Kým som ich skrátila na potrebnú dĺžku, trvalo mi to neuveriteľne dlho - 6 večerov. Zakaždým keď som skrátený záves zavesila, opäť sa "plantal" po zemi, už som bola v koncoch, ale dotiahla som to do úspešného konca.Už mám v hlave aj vankúše podľa Bellet, ktoré budú farebne zladené so závesmi.




9 komentárov:

  1. Zuzka, veru veru aj ja najradšej šijem pre deti a moju mamu.... Krásna taštička, ....No k upletu sa radšej nevyjadrujem, po jednej skusenosti mi stačilo. Pa.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. The bag is very cute!!! To play with colors is funny, and for children you can sew everything colorful!
    The curtains Looks great ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zuzi, tak ta je ale povedená .. taštinka ... a moc se mi líbí ušiska, jak u pejsvídka, tak u závěsů .. povedené ;-) Lenka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zuzanka tasticka je prekrasna a tie zavesy - no nemaju chybu, su krasne jednoduche a velmi prijemne ozivene navrchu - krasa - snad niekedy sa aj ja dopracujem k nejakym zavesom chi :D apon do obyvacky :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Taštička nemá chybu, pre deti niečo vyrábať je veľká radosť. Už som zvedavá na tie vankúše.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Zuzi krasne!!!tešim sa na vankuše...pa ada

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Zuzi nádherné ,farebné ,veľmi sa mi páčia tie kombinácie farieb.... Tak od tety z Ameriky máš látky !!Super to sa oplatí bez cla... pa E.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Zuzi, nádhera .... ta taštička se ti moc povedla .... Marki

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár