Translate

piatok, 24. mája 2013

Jarná výbava

Mojim chlapcom som mala už dávno chuť ušiť niečo pekné z krásnych pestrých úpletov od M.Millera. Bola som taká nadšená, kým som čiapku prvý krát neoprala v práčke, aj keď len na 30tke, ťažko namáhané "obliny" šiltu dali zreteľne vedieť, že sa im proste v práčke nepáčilo. Normálne mi bolo do plaču, ešteže Igorko má omnoho menšiu hlavičku a tak čiapku prešijem bez šiltu pre neho. Šilt z úpletu teda radšej nikdy nerobte, lebo skončíte ako ja :o)
Tak ale človek sa učí stále. Nuž a tu je Vilkov kompletík priamo na ňom :


4 komentáre:

  1. Ježíši, Zuzi, ta čapka je tááák prďácká:o)
    ...a malému sekne!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Juj ta co? sa zbehlo? Ale je to nadherne :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zuzi, vyzerá perfektne! Škoda, že sa tomu nepáčilo v práčke. Mala si to aj predtým predpraté? Či zlyhala výstuž šiltu? Inak veľmi pekné. Hlavne strih na šiltovku je super, praktický, ešte zakryje aj ušká.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mám rada látky MM, čiapka má štýl, taký správny chalanský. Myslím, že tieto zahraničné látky už netreba predpierať, sú žehlené parou pri vysokej teplote než idú do predaja, aspoň tak ma poučila teta na jendom eshope, kde som si kupovala. Ja mám z toho tiež vždy hrôzu ako to prať, ale aj pri ručnom sa tvar stráca, takže asi si to asi nevyberieme, hlavné je že sa chlapcom páči :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár