Translate

piatok, 31. mája 2013

Hračky pre bábätká

Hračky sú jednoznačne najlepším darčekom pre deti každého veku. Už dávnejšie som šila pre malú slečnu jednej známej sovičku na zavesenie, mala obrovský úspech, vraj s ňou všade chodia, maličká s ňou zaspáva a ja som šťastná, že sa jej páči. A tak ma poprosila, aby som ušila ďalšiu hračku na kočík pre novorodeniatko inej kamošky. Tak som sa do toho dala s radosťou a tu je výsledok.


Pred nedávnom sme boli na prvej návšteve u našich milých susedov, majú nádherne zariadený dom, škoda, že vám nemôžem poskytnúť fotoreportáž :o) Chcela som susedku Lenku niečím obdarovať, voľba padla na mini princeznú, merala len cca 30cm a bola to fuška, čím menšie - tým komplikovanejšie. Lenka sa veľmi potešila a princezná má čestné miesto na kuchynskom okne.




6 komentárov:

  1. nádherné Zuzi!!!!! a princezná s korunkou posunutou na stranu no vtipné a krásne pa E.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zuzi, nádhera!!!...krásné hračky, ňuňacííí.........
    A princeznička, páááni, to sis mákla, to musely bý pidi ručičky.... ale moc se Ti povedla!!! A súseda muselamít óbr radost:o))
    Pavlína

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No pááni.... dokonalé hračky, a krásné, jsi móc šikovná:-)
    Ajka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zuzanka no mam pusu az na zem, ten motylik je taky roztomily a prekrasny - boze ty mas taky talent na tie hracky, uplne je wow... aj ja chcem taku hracku :D chi

    nadherny...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To je krása ... hlavně sovička pro Sašku.)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Liebe Zuzana,
    danke für deine lieben Worte! Ich finde deine Arbeiten immer soooo schön! Der Schmetterling ist klasse! Aber auch die Eule und Prinzessin gefallen mir. Und wie groß Viktor schon wieder ist!!! Wie die Zeit vergeht, wahnsinn...
    Ganz liebe Grüße
    schickt dir Biene

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár