Translate

štvrtok, 18. apríla 2013

Oslavovali sme...

10.apríl sa v našej rodine nesie v oslavnej nálade, keďže Igorko má meniny presne na Viliamkove narodeniny. Tento rok oslávil Vilko druhé narodeniny, dva roky ubehli ako voda a on sa z milého usmievavého bábätka zmenil na tvrdohlavé, uplakané a upišťané batoľa.
Nuž, musím skonštatovať, že som nikdy netušila, že sa takto zmení. Sú dni keď je sladký ako cukrík a dni keď z neho doslova "šediviem" :o)
Ale nemenila by som ani za svet. Obom drobcom som chcela spraviť aspoň malý handmade darček. Vilkovi som teda pripravila tričko s aplikáciou a Igorkovi som ušila psíka - mojkadlo, keďže nechce cumlík ani za svet, aby mal čo ocucávať. Ako tradične som sa neubránila mojim najobľúbenejším látkam z dielne Michaela Millera, sú proste božskééé





10 komentárov:

  1. Pekne ste oslavovali :) Ušila si krásne darčeky a chlapci vyzerajú byť spokojní :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dodatočne všetko najlepšie chlapcom :) Tričká som aj ja robila k narodkám. Keďže ja som ľavá na šité aplikácie, ja som ich maľovala. Mojkáčik je rozkošný, to je tvoj vlastný strih? Si šikulka, ale to veď vieš :) Renata

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Reni ďakujem, strih je vlastný - číra improvizácia :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zuzi, kluci jsou rozkošní a koukám, že i podobou se nezapřou, že jsou bráchové:o)
    Moc krásně si vymyslela dárky.... a ta hračka, je to maňásek na ruku? (snad se to po Vašem řekne stejně)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie je to maňásek, aj keď tak vyzerá. Je to len taká hračka - handrička, ktorú mu dávam na očká keď nemôže zaspať :o)

      Odstrániť
  5. Zuzanko, Igorkovi a Viliamnkovi všechno nejlepší !!!!! Ušila jsi jim moc krásné dárečky, a podle foteček to vypadá, že se jim i moc líbily .... Marki

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Este raz vsetucko naj obidvom drobcom :D a krasne vytvory Zuzanka, sa proste nezapries chi s aplikaciami to dokazes neskutocne krasne :D klobuk dole a velka poklona - krasne :D sikulka :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ďakujem za chlapcov. Bola to krásna oslava narodenín, Vilko bol v ten deň zlatučký, strašne sa tešil.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár