Translate

utorok, 19. marca 2013

Z posledných týžňov

Posledné týždne sa snažím šiť, no pri troch deťoch je času stále málo a keby sa dal kúpiť, mal by pre mňa cenu zlata.
Nato všetko som toho stihla aj tak dosť, ušila som prvý čisto chlapčenský domček na dvere pre malého Jakubka.
Môj Viktorko mal meniny a okrem plaveckých okuliarov, ktoré potrebuje na kurze plávania som mu ušila aj "fľaško-tašku" aby si mal v čom nosiť pitie. Inšpirovala som sa Jankou (Cingrlata - neskutočne šikovné žieňa)
Pre Nellku a Emmku - sestričky a kamarátky mojich chlapcov som ušila k ich sovičkovým čiapkam teplučké šatky, ktoré zožali veľký úspech a dievčatá sa skutočne veľmi potešili.
Momentálne dokončujem moju dlho pripravovanú rámčekovú peňaženku, konečne som si kúpila lepidlo a tak ju môžem dokončiť, snáď už dnes :o)
Tááák, snáď som na nič nezabudla, zo spálne sa už ozýva plač môjho malého spachtoša a tak končí môj relax , majte sa ...
Zuzana










5 komentárov:

  1. Jé.... Zuzanko krásně tvoříš:-)
    Ajka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zuzanka nadhera - aj my by sme potrebovali more casu na nase mile navstevy, aby sme si vsetko vyrozpravali - snad sa nam to za par mesiacov podari chi - velka inspiracia pre mna - velka... :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zuzi, nádhera .... jestli takhle funguješ, když máš málo času nechci vidět jak to vypadá, když ho máš dost "o)"o)"o)chi, chi .... pa, pa Marki

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zuzka, ja mám pocit, že toho stíhaš veeeeľa, každú chvíľočku nejaká vecička:-)
    Očividne zvládaš aj s tromi pokladíkmi!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár