Translate

piatok, 22. marca 2013

Kávička milovaná

Pred pár týždňami oslavoval môj manželík narodeniny, chcela som mu konečne kúpiť nejaký poriadny darček, žiadne tepláky a tričká. Výber padol na kávovar, strašne sa mi páčia retro veci a jemu tiež, tak som mu kúpila pákový kávovar Delonghi. V meste som objavila skvelú pražiareň kávy, kúpila som si aj vynikajúcu bezkofeinovú kávu, keďže kojím môjho malého anjelika.
Ku káve musím mať nejakú "lakotinku", najradšej muffin alebo bábovku. A keď bábovku, tak pudingovú - najlepšiu na svete!!!

8 komentárov:

  1. kavicka bola suprova, mnamky, ina ako len dolcegusto :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. aaaach, ja milujem kávičku....to je moja maškrtka:-)...kávovar je krásny Zuzka, vybrali ste super! Mne kúpil manžel asi pred 2 rokmi Dolce Gusto - červené, do béžovej kuchyne :-)...ale tak snaha sa cení, že?:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hmm, teď už nemusíš chodit do kavárny:-))
    Ajka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. aj ja milujem presso...a pudingová bábovka? to musí byť dobrota, pridaj recept :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super výběr, krásný design, zááávidím....

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Dobré ráno Zuzano, styl kávovaru nemá chybu... úžasný styl, máte dobrý vkus. Lucie

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Hmmm Zuzi peckový kávovar, tiež ľúbime malinkú kávu a retro stroje :DD my sme kúpili asi tri roky dozadu guzzanti červený ,vzhľad super retro, ale káva nic moc, dnes by som asi volila nejakú osvedčenú značku kávovaru...napr.ten tvoj delonghi..pa Erika

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Zuzi, tento kávovar máme doma aj my a som veľmi spokojná...A za relatívne dobrú cenu :-) Zaujal ma ale ten recept na pudingovu bábovku, to by si mohla niekedy sem šupnúť, znie to lákavo :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár