Translate

piatok, 22. marca 2013

A je hotová!

Sľubovaná peňaženka je konečne hotová. Rámiková peňaženka sa mi páčila už dávno, ale hľadala som dvojkomorový rámček a keď som ho konečne našla, vznikol problém ako urobiť strih. Nakoniec som si strih s postupom musela kúpiť, ale stálo to zato. Ja som si ho vylepšila o kapsičky na platobnú kartu, občianku atď.
Použila som látky môjho najobľúbenejšieho dizajnéra - Michaella Millera, skvele sa hodí k mojej milovanej kabelke
Tak čo, páči sa vám?
Krásny slnečný víkend
Zuzana





10 komentárov:

  1. Jůůůů, Zuzi, ta je nádherná ..... K.R.Á.S.A........Marki

    OdpovedaťOdstrániť
  2. fíííííha, tak tá je teda premakaná Zuzi. Vydarila sa a ku kabelke bude šmrncovná ;). Kedy toto stíhaš? Hm... :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zuzanka je bozska... zavidim ti ju :D uplne totalne :D chi :D bombova a to logo kovove ci ake to je tiez... nadhera... :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zuzi, klobúk dolu, úžasná! Fakt dokonale zladené látky, hneď by som takú brala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Zuzka, je to parada, ja som moju penazenku uz aj zodrala z tejto latočky a kabelku tiež ... ale už nemám ani kúsok látky, bola to dokonalá kúpa. Tvoja peňaženka je super, prosim Ta kde si kupila ten rámček, ja ho nutne asi potrebujem. Dakujem, pa.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Gabi, rámček som si objednala cez etsy.com
      Stačí, keď si tam dáš vyhľadať purse frame, je tam super výber.
      Ja tu látku zbožňujem, kúpila som si 2 yardy cez tetu v USA už pred dvoma rokmi a zakaždým, keď chcem niečo ušiť, je to taká srdcovka, že jej nemôžem odolať. Veď to poznáš. Prehľadala som už všetko, ale už ju nik nemá na predaj, škoda.

      Odstrániť
  6. Super, peňaženka je parádna. Páči s mi, je originálne farebne zladená. :)dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tak to je bomba, ten rámeček nemá chybu!
    Já jsem ostuda, ještě jsem neudělala ani jednu s rámem.......ale píšu si :o)))

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár