Translate

piatok, 1. februára 2013

Vynovená taška

Prešli tri mesiace, čo sa nám narodil náš anjelik. To, že čas neskutočne rýchlo letí vidím hlavne na oblečení, aj originálna taška do kočíka je už prikrátka, ešteže máme aj väčšiu, no bola taká tmavá, smutná a tak som ju vylepšila a prišila na ňu moju obľúbenú aplikáciu, našívala sa fakt hrozne, lebo vrchná časť ma aj všitý umelohmotný pásik. Ale nakoniec to stroj bez újmy na zdraví zvládol a taška je hneď krajšia, veď posúďte sami :o)



No a pri chvíľke nepozornosti sa môj prostredný - Viliamko strašne rád prehrabuje v mojich látkach, čo mňa privádza do šialenstva, no jemu to zjavne nevadí 




7 komentárov:

  1. Zuzik aplikacia je roztomila, ozivila fusakotasku. A presne takato zabavka je hitom aj u nas, cim vacsi bordel tym vacsia zabava.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zuzík krásne si to vymyslela a vážne je pekné veselé....momentálne to takto vyzerá s mojimi látkami, ale žiaľ bez pričinenia mojich detí....mám doma chalanov a robím všelijaké novotinky, tak na upratovanie neostáva veľa času.....pá Zuzka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zuzanka taska je nadherna - a o tych latkach mi hovor - mam to iste z Natalkou - vzdy penim potom ked to mam upratovat... :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj Zuzanka, z toho si nič nerob, takto to vyzerá u nás, keď sa ja prehrabujem v handričkách : )))))
    maličký je krásny, blahoželám

    OdpovedaťOdstrániť
  5. :-DDDD, ten neporiadok je mi známy. Taštička hneď ožila, malému sa určite páči, aj keď sa teraz tvári, že mu je to úplne jedno :-) Pekný večer! natália

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Zuzka, vymyslela si to supeeer, s aplikáciou je taška fakt krásna, stačilo máličko.......a Igorko má už 3 mesiace, teda ten čas naozaj letí, veď vidím to aj na tej mojej babulke.
    No a na tej fotočke s inventúrou látok som sa schuti zasmiala, aj keď verím, že tebe do smiechu nebolo:-))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásna práca, hneď je to okatejšie. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár