Translate

nedeľa, 6. januára 2013

Nový rok - nový blog

Tesne pred Vianocami som si kúpila novy telefón,  lepšie povedané smartphone (veď chcem ísť s dobou :o)
A tak som v zápale nadšenia, že môžem využívať email v telefóne, synchronizovala všetko čo sa dalo a vymazala som omylom celý môj takmer dvoj-ročný blog. Normálne som to musela predýchať, taká som bola nazlostená. Prišla som tak aj o zoznam mojich obľúbených blogov, čo ma nesmierne mrzí.
Ale začal nám nový rok a tak štartujem nový blog  fotkami z našich Vianoc a z dekorácií, ktoré som šila. Tento  rok sa mi konečne podarilo skompletizovať vianočné pančuchy, minulý rok som ešte netušila, že ich budem musieť ušiť až dve, keďže sa nám narodil náš malý pokladík :o)


         

         










 







6 komentárov:

  1. Zuzi, to by naštvalo aj angličana, ale zase Nový rok môžeš začat nanovo a ešte lepšie. Tak nech sa ti darí. Ja si ťa pridávam, lebo tvoje šitíčko je krása.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wow, wow, wow, so tolle Sachen hast du genäht!!!
    Schön, dass du gleich einen neuen Blog gemacht hast. Habe mich schon gewundert und freue mich umso mehr, dass ich wieder bei dir lesen darf! :O)
    Ganz liebe Grüße
    Biene

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zuzka,krásne si si vyzdobila Vianoce, ale najkrajšie ozdôbky sú tie tvoje krásne ratolesti:-)))
    A verím, že blog bude čoskoro "fičať" tak ako aj ten predošlý:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zuzi prenádherné tildušky, všetky, šijem ich s rovnakou vášňou, ako ty, snívam kedy a ktorú si ušiť v čo najkratšom čase :DD tie moje vianočné si nechávam v zálohe k Vianociam, ktoré prídu.. Neskutočne sa mi páči, ako ich máš spracované a z origoš látok Tonne Finnager supeeer

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dobrý den.Objevila jsem Váš blog.Pocházím z Čech.Je možné si nějaké vecičky z Vaší užasné galerie.Mám prosbu můžete mi odpověď poslat na mail linneta@seznam.cz moc moc děkuji Petra

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásny príspevok, ak by ste mali čas môžte si pozrieť môj blog:) Ďakujeem https://lifeofbasicgirl.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár