Translate

pondelok, 28. januára 2013

Moja vysnívaná kabelka

Ešte v jeseni som celé hodiny strávila pri navrhovaní mojej vysnívanej kabelky.
Mala som predstavu o veľkej  priestrannej kabelke, ktorá sa dá v prípade potreby ešte zväčšiť.
Šila som ju po večeroch neuveriteľné dva týždne. Mne trvá dosť dlho kým ušijem nejakú kabelku podľa návodu a tentoraz vlastný strih mi dal zabrať,stále som premýšľala, skúšala, prešívala, no s konečným výsledkom som nadmieru spokojná. Došila som ju týždeň pred pôrodom a odvtedy som žiadnu inú nepoužila, je to proste moja srdcovka :o) Popruh z koženky mi ušila šikovná Katka,ktorú som našla na Sashe. Tak tadááááááááá, tu je :











6 komentárov:

  1. Tak tá je teda vymazlená, do detailov prepracovaná. Paráááááádička! Aj ja takú chcem, musím aj ja niečo podobné spichnúť. No proste nádherná je...:) pekný večer! natália

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak k tomuto môžem len dodať "Kdo umí ten umí a kdo neumí, ten čumí" a já teda čumím :) Perfektnáááá.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zuzanko, je nádherná, ani se nedivím, že je to "srdcovka" ..... Marki

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zuzi je krásna a ten priestor by sa zišiel aj mne,...to by sa v nej krásne hľadalo....čím mám väčšiu kabelku, tak častejšie sa v nej vyslovene hrabem...pá

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár